Добірка ігор з камінчиками, в які діти можуть гратися в укритті

 Добірка ігор з камінчиками, в які діти можуть гратися в укритті

      👱👩    Гра — маленька школа життя для дітей, у якій вони пізнають світ, навчаються

спілкуватися, взаємодіяти. Тому так важливо урізноманітнювати ігрову діяльність дітей,

зокрема й в укритті. Допоможемо вам стати для дітей чарівником, який у потрібний

момент дістане із «чарівної валізки» нову гру. Цього разу пропонуємо добірку ігор з

камінчиками.

✅Гра «Мій настрій»

Мета:

💡 ознайомити дітей з різними емоціями;

💡 формувати уміння розрізняти міміку та емоційний стан;

💡 розвивати мислення, увагу, уяву, співпереживання, пізнавальний інтерес, емоційно-

особистісну сферу;

💡 виховувати самостійність, організованість, повагу до думок інших людей.

Матеріали: камінчики, на яких зображено різні емоції.



Хід. Запропонуйте дитині вибрати камінчик, що символізує її настрій. Відтак запитайте:

 Який у тебе настрій сьогодні?

 Що тебе зробило б щасливою / щасливим?

 Як я можу тобі допомогти?

Після цього підкажіть дітям, як допомогти собі поліпшити настрій.




✅Гра «Збір урожаю»

Мета:

💡 закріплювати й уточнювати знання дітей про овочі та фрукти;

💡 формувати вміння класифікувати їх і виділяти спільні ознаки, добирати

прикметники;

💡 розвивати пам’ять, мислення, увагу.

Матеріали: камінчики, на яких намальовані фрукти чи овочі, карта з підказками.



Хід. Запропонуйте дітям:

 відшукати камінчики-«фрукти» чи камінчики-«овочі» серед інших матеріалів чи

камінчиків;

 знайти їх за допомогою карти з підказками, попередньо сховавши камінчики в

приміщенні;

 відшукати їх за допомогою словесних вказівок (гра типу «Холодно — гаряче»).


✅Гра «А що за віконечком?»

Мета:

💡 вправляти в умінні визначати погоду, формувати вміння аналізувати;

💡 розвивати пам’ять, увагу, спостережливість, мовлення, критичне мислення;

💡 активізувати слова з теми «Погода»;

💡 виховувати активність, старанність, інтерес.

Матеріали: камінчики, на яких намальовані райдуга, хмарки, краплинки дощу, сонечко та

ін. прояви різної погоди.




Хід. Запропонуйте дітям:

 знайти камінчик, на якому зображено сьогоднішню погоду;

 пригадати, яка погода була вчора, вранці, ввечері та знайти відповідні камінчики;

 дібрати до камінчиків, на яких зображено прояви погоди, камінці емоцій,

наприклад, який в тебе настрій, коли йде дощ чи сніг.


✅Завдання «Чарівна казка»

     Запропонуйте дітям вигадати історію або казку, використовуючи певний набір камінчиків.



✅Завдання «Відгадай за описом»

    Запропонуйте дітям обрати ведучого. Дайте ведучому камінець із певним зображенням.

Ведучий повинен описати, що зображено на камінці, а діти вгадати за описом.

📌📌Запропоновані ігри — із порадника для вихователів Оксани Гури «Ефективні форми

роботи з дітьми в укритті». Порадник розроблено в межах проєкту ЮНІСЕФ «Забезпечення

безперервності навчання та розвитку дітей дошкільного віку в умовах кризи в Україні», який

реалізувала Асоціація працівників дошкільної освіти за підтримки Міністерства освіти і науки України.


Коментарі