Ділимося результатами освітньої роботи педагогів з дітьми та батьками у травні
Любов, зокрема до дітей, своєї справи, рідної землі творить дива. Це доводять результати роботи у травні педагогів, які у межах проєкту Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) «Покращення доступу до послуг дошкільної освіти в умовах надзвичайних ситуацій та раннього відновлення в Україні» проводять освітні зустрічі з дітьми та батьками. Проєкт реалізує Асоціація працівників дошкільної освіти за інформаційної підтримки Міністерства освіти і науки України.
241 саме стільки педагогів проводили освітні зустрічі з дітьми у травні.
Упродовж травня педагоги проводити освітні зустрічі з дітьми, які через війну не відвідують дитсадки очно, у семи областях: Донецькій, Дніпропетровській, Миколаївській, Запорізькій, Одеській, Сумській, Харківській. Станом на 31 травня педагоги вже:
провели 2302 заняття;
залучили до освітньої взаємодії 3653 дитини;
провели 224 зустрічі з батьками.
Педагоги зустрічаються з дітьми старшого дошкільного віку двічі на тиждень, а середнього — тричі на тиждень. Освітній процес провадять за спеціально розробленою унікальною програмою. А також — спираючись на навчально-методичні посібники «Маршрутизатор» і «Топчики», які щомісяця розробляють експерти проєкту.
Які ж теми педагоги допомагали опанувати дітям у травні? Ось кілька, над якими працювали з дітьми молодших груп:
Якщо друг у тебе є, життя радісним стає;
Щастя дитини в дружній родині
Про здоровʼя дбаємо, з радістю зростаємо;
Читалочка-пізнавалочка;
Казка в гості завітала та ін.
А з дітьми старших груп, зокрема над такими:
Добре жити, коли вмієш дружити;
Щоб здоровʼя мати, про себе треба дбати;
Моя родина;
Казка оживає, усе навколо звеселяє.
Тематика певних занять присвячена тому чи тому святу, міжнародному дню, професійному святу. У травні, зокрема таким: Великдень, День матері, Міжнародний день сімей, День вишиванки, Всесвітній день медичних сестер та ін. Традиції святкування українських і міжнародних дат задають траєкторію освітнього руху дітей.
Кожне заняття педагоги розпочинають із ранкової зустрічі в ігровій формі. Відтак пропонують дітям різні активності: ігри та художньо-естетичну діяльність. Пріоритет надають розвитку рухової сфери, емоційному розвитку, дослідженню та пізнанню через гру, підтримці самостійності, сміливості дітей. При цьому педагоги дотримуються принципу, що якість освітнього впливу залежить від глибини проживання отриманого досвіду, свободи руху та творчості, спілкування та яскравості емоцій, а не від кількості запроваджених форм роботи. Зустрічі закінчуються «радійкою» — діти танцюють як душа забажає під веселі пісні. Який же ж це феєрверк радості для них!
Батьки — не глядачі, а партнери! Саме «на таких умовах» педагоги реалізують взаємодію з батьками у межах проєкту. «Підтримка ігрової активності дитини в родинному колі» — одна з тем їхніх травневих зустрічей. Педагоги з батьками обговорили:
яку роль відіграє гра в родинному колі;
як батькам організувати ігри в родинному колі.
Також педагоги порадили батькам е-посібники з добірками ігор.
Кожна із зустрічей — дороговказ на шляху дитини, який їй потрібно з допомогою дорослих пройти, пробігти, прострибати, просміятись, проспілкуватися, прожити, щоб назбирати скарби розуміння, цінування, творення, дружби, поваги, любові…
Коментарі
Дописати коментар